... we're in heaven.

det är inte klokt vad en halvtimmes pilates och en sval dusch kan göra för humöret! och febern skrämdes iväg med svetten känns det som... har lättat en hel del iallafall. skulle egentligen "hem" till åhus ikväll och bli bjuden på grillat hos pappa, men är fortfarande lite mör. tråkigt, men får vara till en annan gång...
får ha hemmakväll med mig själv istället, tänkte försöka mig på pappas pastasås med kycklingaubergineädelost i nån slags grytvariant till kvällsmat, och ta en längre, varm dusch senare ikväll mot mina ömmande feberleder. slänga ihop nåt gott att knapra på framför en bra film också kanske? jatack.

jag saknar m... har jag förresten sagt att han är bäst i världen? utan konkurrens. kom hem nuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0